piller dag 10

hello!
hoppas att allt är bra! idag har jag varit på jobbet ganska lungt och tråkigt :(
jag måste ha ett nytt jobb !
som sagt dag 10 tog pillret kl 07:30 idag
åt två knäckemackor direkt efter, för att slippa må dåligt ,
kost

två knäckemackor 7.45

13 : 30 1 dl youghurt samt lite musli

20:00 pasta med kyckling normal portion

en zingo

5 koppar kaffe
jag är glad över att jag har gått ner i vikt hoppas att jag går ner mer nu i veckan :)
jag vill ju gärna gå ner 15 kg funderar på att beställa mer tabletter tog ju så lång tid förra gången men jag vet inte skall kolla lite nu har ju ca 30 dagar kvar
jag har ju semester nu i december så jag letar efter ett litet extra knäck faktiskt för att få inte lite mer pengar letar dock efter helt nytt jobb så att jag kan komma hem till Göteborg!
natti natti
hörs imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0