Piller dag 3 ( igår Måndag)

Hello!! förlåt att jag inte uppdt igår var så himla trött så jag la mig vid nio pch sov hela natten äntligen några timmars hård sömn! igår var min kost mycket speciell en smörgås två kakor en glassbåt?! vete fan varför samt en kvällssmörgås vid sju tiden två festis päron 50 ml två koppar kaffe igår tog jag min tablett vid 07:30 mådde skit fram till 16:00 kände mig trött och grinig och bara fet.. jag drack nästan ingenting vilket är jätteviktigt att göra under denna process jag känner mig dock inte hungrig alls vilket känns bra, men som sagt man måste äta! nu vill jag bara ner till mina 45 kilo jag längtar såå hoppas verkligen att det funkar! man ser nog resultat om ca två veckor (hoppas jag på) annars så väntar jag på mitt nya kontrakt på lägenhet hoppas att han blir klar med det snart så att man kan börja planera jag börjar även min semester i December -SKÖNT- jag hoppas att kunna få ett litet extra jobb och börja om med mitt körkort pengarna bara flyger iväg jag var ju hos min far under helgen riktigt härligt! han är den bästa jag vet han ställer alltid upp på mig det var väl allt jag tänkte göra ett inlägg senare idag också eftersom att idag är det dag4 med piller men det kommer senare! må så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0