piller dag 5

hey!!
idag vakna jag vid 07:00 gick upp tog mitt piller på tom mage
drog till jobbet insåg att jag faktiskt börjar må sådär vid 10:00 går in och tar en smörgås och en massa vatten kännde mig febrig och världens huvudvärk!!
fortsatte jobba ville egentligen bara sova kände jag gick in åt lunch vid 12:45 en barn port pasta köttfärsås
sedan sluta jag vid 16:00 och kände för att dö..
drog och handla lite rostbröd,ost och en liten cola gick hem och somna vid 17:00 vakna vid 19:50 igen min huvudvärk är borta!!
sammanfattning
en smörgås
vatten
2 koppar kaffe
pasta köttfärssås (barn port)
0,5 liter cola
kexchocklad en ruta
känner ingen hunger men känner ett sug!? jätte knepig känsla!
nu hade jag tänkt och basta och bara få ut en massa skit!
skriver imon igen
hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0