Piller dag 6

hello! hoppas att allt är bra mer er!
med mig är det kanon!
dag 6 som sagt har kännt mig jättebra! lite yr när jag ställer mig upp för fort annars är det inget speciellt
kost idag
smörgås 07:45
pastaköttfärs jaa idag igen barn porttion Lunch 13:00
köttgryta med ris halv liten tallrik 18:00
ett glasvin
en hof
en ramlösa!
det är väl det jag har ätit/druckigt idag lite mer än vanligt
idag har jag bara varit på jobbet har bastat ca 1,5 timma fan vad gött det är för huden!
jag har lätt att få dålig hy också så detta känns perfekt!
imorgon är det fredag och jag skall jobba skall även jobba på lördag känns gött faktiskt denna månaden har jag en sån där sparmånad jag köper inga onödiga grejer eller dyra viner eller skjortor känns så där inte för att jag har dålig ekonomi så direkt men det känns gott att ha en sån månad :)
på lördag är det trerätters som gäller tänkte köra en laxcarpaccio med rostade pinjenötter till förrätt
oxfilé med tryffelbakelse samt portvinsås
vitchockladpannacotta med en havtornsconsummé
(ni som inte vet så jobbar jag som kock)
skriver mer imon snart är det lördag då skall jag väga mig jippi!!
jag tror dock inte jag har gått ner något jag känner att jag har svällt mer eller minder :/ jaja 34 dagar kvar
men det kanske är så att inget händer med min kropp!
hörs imon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0