piller dag (ar) 11 & 12

hoho!!
hej hoppas att är fint!
igår tisdag vart rätt lungt bara job
inget illamående alls
kost 07.30 tablett sat yoghurt o musli ca 2 dl
lunch 12:00 pasta o kyckling ca halvportion
18.00middag halv smörgås med ost
var helt slut i kroppen gick och la mig vid 22:00
idag har jag jobbat mått super bra har gått ner till 54 kg
men det pendlar ju men känns bra dock.
jag skall ju ner till 45 :)
idag
07.30 frukost samt piller
12:30 lunch smaka på en pannbiff ca en tugga provsmaka gräddsås två skedar
17:00 1 kexchocklad
22:00 halv ost smörgås
skit dålig kost har jag måste ändra på detta har även bastat idag känns som om att jag svettas jättemycket men men
natti på er!
p.s vad tycker ni om sån här bantning?d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0