Piller!!

Lördag!!
Äntligen verkligen äntligen!!
Igår kom mina piller fan Vad jag har längtat!!

Nu skall vi allt gå ner i vikt!!
Jag tänkte väga mig samt mäta mig imorgon
Och sedan skriva om min nedgång
Det kan ju faktiskt vara så att jag inte alls går ner något!det beror ju helt och hållet på!
Sedan finns det alltid risker du får högt blodtryck du kan må dåligt så Snälla om ni beställer så LÄS ordentligt det är inget man leker med!
Finns ju en anledning för att de inte säljs lagligt!

Helgen har varit underbar jag har varit uppe hos min far i vara, och hans fru! Mycket mysig helg
Idag tog jag min första tablett och känner mig inte alls hungrig utan lite mer illamående, jag har ätit en halv ostfralla en morotskaka trepotatisar samt lite tacogratäng,två koppar kaffe och ett glas julmust!
Jag har inte känt någon hunger men man MÅSTE äta! Så att inte kroppen slår ut, jag har känt muntorrhet och är väldigt trött!

Imon åker jag hem till Göteborg skall även besöka farmor o farfars grav samt min fadders grav
Hinner inte åka till Rörö där min mormor o morfar ligger,får bli någon annandag!

Må så gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0