Fylld med tårar!

Hoho!
Senaste tiden ca 5 månader så har jag varit otrolig känslig, varför?
Undrar jag med jag får tårar i ögonen om jag ser på vänner (femman) får det när jag ser på sex and city samt parlamentet! Why but why?

Min bättre hälft ringde idag och sa att det var slut med killen bara då börja jag grina, pappa ringde och sa att pannan hade lagt av då börja jag grina hysteriskt!!

Trodde först det var för att jag slutat med socker, med det kan det ju inte vara
Jag vete fan vad sim händer.

Kanske man behöver grina ibland?

Hur som helst!
Köpt en ny skjorta på shirt factory 1099:- dock gick jag lite rabatt så jag pröjsa ca 900:- jippi

Köpt nytt serum för mitt hår "phc"
Jättebra!

Jag sånt självfall men vill ha rakthår, så jag plattar det ganska ofta,
Antagligen är det så för alla hår du lockigt hår vill du ha rakt och tvärtom!

Nu sitter jag på jobbet och väntar på att min kollega skall komma så vi kan tjöta lite skit och spela monopol!

Juste varit utan socker nu sedan 1 okt- känner ingen mat lust alls och tappat ett kilo!

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0