Helgen som var

Hej på er!
Hoppas att allt är bra, helgen var väldigt lugn, på fredagen så var jag och åt middag med en min bättre hälft (tjejkompis) vi pratade om allt möjligt det första som kom upp var förhållande jag brukar alltid säga att jag trivs med mitt singelliv , men jag längtar alltid "hem till någon"
- lite lät tvivelaktig-
jag var hemma rätt tidigt kanske vid tolv ungefär, jag skulle upp tidigt på Lördag morgon och träna och hjälpa en kompis med lite grejer! lördagen vart lugna puckar jag var ute en sväng på stan men hitta inget roligt direkt, var senare ute på kvällen och mötte en kompis,sedan så gick jag hem vid två någonting
Söndag
Alltid denna ångest att åka tillbaka till jobbet åka ut till den jävla ön :(
den är hur vacker som helst, människorna är hur trevliga som helst,
men jag trivs inte längre jag vet inte vad som har hänt kanske det bara är tråkigt när man är själv och inte har någon och prata med på veckodagarna?! (antagligen)
jag träffa fina Martina käka lite brunch med henne och tjöta om livet,nästa
lördag har vi planerat en heldag med bara godsaker! jag har även sökt en lägenhet en kompis lillebror skall hyra ut sin from januari hoppas på att jag kan få  den !!!
idag är det måndag igen inget roligt händer skall gå ut och ta en promenad efter jobbet sedan blir det ner till ica och handla lite mat för kvällen! har även pratat med två olika läkare ang skönhetsoperationer men det berättar jag mer om senare!
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0