När blir du lycklig?

Satt i Lördags

med min bättrehälft och prata om livet?
när är du nöjd?
Lycklig?
jag sitter fortfarande och tänker på min gamla kille som lämnade mig för två årsedan det värker fortfarande som tur är har jag inte sett han,jag vet att han har en ny tjej som är så himla söt, varför skall jag känna hat till han, till en person som jag faktiskt har/gör(?) älskar/älskat?
jag är så glad över att han har träffat någon som älskar han,för han var världens bästa!
Nog pratat om det, jag är 24 och har ångest vad skall jag göra med mitt liv?
just nu har jag rå bantning på kartan jag skall gå ner 10 kilo gärna 15 då kommer jag ner till min 42kg, klara göteborgsvarvet på en tid under 2 timmar men sen då?
idag älskar jag mitt singel liv
att kunna går ut med sina bästa vänner dricka vin och champagne att shoppa loss utan att tänka på vad saker och ting kostar! helt underbart
MEN det finns alltid ett MEN..


och just detta MEN:et är när blir du lycklig?
suttit och kollat på sex and city filmen och jag grinar alltid i floder när jag ser denna ! Imon är det Måndag nya friska tag...
Må så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0