småtjejer, sminkkaka,botox...

Koko!
jag funderade lite på dagens ungdomar

satt på bussen under helgen där sitter två tjejer som precis har fyllt 14 år

(ena tjejen sa "alltså jag är 14 år och vuxen")
jag kunde inte låta bli att sänka volymen på mina lurar och tjuvlyssna på dom ,
ena tjejen har så himla mycket foundation på sig, ögonfransarna var ihopklistrade och där satt hon och strök på mer mascara,hennes hårförlänging såg för jävlig ut, dom har vi detta laget börjat prata om sex, ena tjejen fråga om hon och hade haft sex med sin kille än, den andra tjejen sa jo jag tror det, fast han blev lite sur när jag tog av mina bh, andra tjejen höjer ögon brynet och kollar på hennes kompis

- va vaddå?

- ja alltså han sa att jag hade små bröst... sedan skulle vi ha sex men jag kände typ inget fast jag tror att jag kom (???!!!? )

-men guud vad bra utbrast den andra tjejen och pussa henne på munnen och fnittra lite och dom tjöta vidare..



killen som sitter bredvid mig på bussen tittar lite på mig och skakar på huvudet och svär lite över dom efter som dom nästan skriker på bussen när dom pratar i telefon,


jag blev lite lätt full i skratt, den ena tjejen fatta nog att jag hade lyssnat på henne och glor som bara den på mig

,
jag får då ett telefonsamtal utav min nageltekonolog som säger att hon blir lite lätt försenad till vårat lilla

"kaffe - före  - naglar - kaffet"



jag säger att vi kan ses på salongen så köper jag med mig kaffe jag nämner även att jag skall ha fransk manikyr, efter jag har sagt detta så vänder sig den ena tjejen om, och frågar :

- guud gör du dina naglar?
-visst gör jag det
-vad kostar det?
- runt 1000 kr
- men alltså guud vad dyrt det är ju vad jag lägger på mascara i veckan!!!
- vilket jag då säger utan att tänka mig för

"det kan jag tänka mig"


tjejen tittar surt på mig, och dom går av tre hållplatser senare , jag och killen som sitter bredvid mig på bussen tittar ut, och självklart tittar småtjejerna på oss och pekar finger och räcker ut tungan!

- har man varit sån?
usch, jag har inget emot hårförlängning,mascara,foundation eller något sånt alls men man måste ju kunna sminka sig rätt?
jaja et är ju upp till var och en,
jobbet idag vart väldigt lungt, fruktansvärt det som hände i kareby idag (E6an) med tankbilen som hade exploderat
skapar otroliga köer och ännu mer stress med folk som skall till jobb osv,

huvudsaken är att alla klarar sig dock så har dom inte hittat tankbilschaffören
ta det försiktigt när ni kör ute på vägarna olyckan är närmare än du tror!!!



juste detta har jag ju glömt av!!

jag har varit på en klinik i stan ang min näsa och pratat med dom om mitt problem!
jag känner ena tjejen sedan innan då ja har botox i mitt finger (pga utav skada så fick jag det i pekfingret så att jag kan räta ut det)
Marina som hon heter är ca 35 år 170 lång och super snygg askblond bruna ögon botox i halva ansiktet och hon ser perfekt ut!
och är super trevlig!!
hon berätta att dom skulle kolla närmare på detta och ville att jag skulle komma ner till dom en vardag och gå igenom lite detaljer,
så nu har jag bokat tid så den 12 oktober drar jag dit!!
utan socker funger väldigt bra för mig! inte fuskat något! bra för kroppen att rensa ut lite tycker jag!
som sagt , folk får se ut som dom vill det är upp till var o en det finns säkert folk som stör sig på mig hur jag ser ut, hur jag klär mig osv, men det är upp till var och en
detta var allt tjejer och killar
imon tänkte jag skriva lite om mina rättegångar som jag har framför mig
om man vill så kanske man skulle kunna hjälpa till med en liten slant till hjärt och lungfonden
www.hjart-lungfonden.se
om man känner att man har en liten slant över
Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0